neděle 30. října 2016

Unboxing (Výhra, recenzní výtisky a narozeniny)

Krásný večer :)

Vzhledem k tomu, že teď ještě nemám přichystanou žádnou recenzi a doma se mi kupí knížky, o kterých jsem vám ještě neřekla, rozhodla jsem se s vámi takhle v neděli večer o mé nové přírůstky :)
Pokud by vás zajímalo, jaké budou další články, tak právě teď mi zbývá pár stránek Lovce čarodějnic (skvělá knížka!) a hned poté se vrhnu na Vor v zakone, což je české krimi a moc se na tuto knihu těším. Takže recenzí bude v listopadu až až. Doufám.

Jinak zítra ráno jdu na sundávání sádry, tak snad už všechno bude v pohodě. S tím ale souvisí to, že si potřebuju dopsat spoustu věcí do školy a navíc píšeme kopu testů, tak doufám, že budu vše stíhat. Jinak ve čtvrtek se chystám do Brna na Gaudeamus (veletrh vysokých škol), nepotkám se tam s někým z vás? :)

No a teď už můžeme jít na rozbalování!!


Už je to pěkná doba, co mi tyto balíčky přišly, mám pocit že někdy minulý týden, možná ještě dřív. Proto nejspíš nebudou popořadě. Jako prvním začnu recenzním výtiskem od nakladatelství Metafora. Je to má první spolupráce s nimi a knížku jsem chtěla především proto, že mě hodně zaujala anotace. Navíc zatím všechny knihy švédských autorů se mi moc líbily, tak jsem zvědavá. Přiznám se, že tenhle žánr moc nečtu, ale díky krátkému nastínění děje tuším, že to bude pěkně napínavé a to já ráda.

 

Když jsem dostala e-mail, že jsem vyhrála tuhle knížku, byla jsem neuvěřitelně šťastná. Knihy s válečnou tématikou čtu hodně ráda a tato kniha, která vypráví o okolnostech atentátu na Heydricha, mě neuvěřitelně zaujala a já věděla, že bych si ji tak či tak musela koupit. Už se na ni opravdu moc těším. 




Další kniha je také recenzní výtisk a na tentokrát od nakladatelství Omega. O téhle knížce jsem už slyšela a jsem na ni opravdu zvědavá, snad to ve zdraví přežiju :) :D Dostala jsem i časopis, což mě moc potěšilo.



Až teď v 11 večer jsem zjistila, že nějaké fotky se mi neuložily... Proto jsem je musela vyfotit znovu a vzhledem k tomu, že můj mobil fotí šíleně i při světle, takhle v noci jsou ty fotky šílené. Budu na to však myslet a zítra se to pokusím přefotit.. :) 

A poslední je knížka, kterou jsem před pár dny dostala od přítele k narozeninám. Hned po dočtení "V lese visí anděl" jsem věděla, že Sovu musím mít, bohužel mi ale přišla ještě dost drahá a vzhledem k tomu, že jsem věděla, že časem ji trošku slevní, rozhodla jsem se počkat (a nebo doufat, že ji vyhraju v nějaké soutěži :D). No a nakonec jsem ji dostala a byla jsem neuvěřitelně šťastná :)




A jaké jsou vaše nové knížky? :) 

1 komentář:

  1. Krásné kousky! :) Já jsem naposledy řádila v levných knihách...to zas peněženka brečela :D

    OdpovědětVymazat