pondělí 1. srpna 2016

Objednávka z Megaknihy.cz

Bylo obyčejné červnové ráno, když jsem se s děsem vzbudila a uvědomila si, že za pár týdnů odjíždím do zahraničí a nemám nachystanou žádnou knížku. Zasedla jsem k internetu a hledala, hledala, projížděla recenze a blogy... Bylo rozhodnuto. Půjdu do dalšího Keplera!  Navíc, bylo krátce po výplatě, tak proč si neudělat radost?



Také bych ještě ráda upozornila, že nedělám žádnou reklamu, jen opravdu doporučuji, co mám vyzkoušeno. Taky, kdo by mě sponzoroval, když mám blog den, toto je první normální článek a nikdo krom mě tu snad ještě nebyl, že? :D 

Projížděla jsem různá knihkupectví a v Megaknihy.cz to pořád vycházelo mnohem levněji. Trochu jsem se zarazila, knihy co normálně stojí kolem 180 za stovku? Zdálo se mi to podezřelé, ale po pročtení spousty pozitivních recenzí jsem si hned tři knížky objednala.

Zvolila jsem dopravu na Zásilkovnu a za asi 4 dny jsem si balíček mohla vyzvednout. Poštovné stálo 59 Kč, ale pořád mě to vyšlo mnohem levněji než v kamenných knihkupectvích.

Objednala jsem si knihy Hypnotizér a Písečný muž (obě dvě napsalo duo s pseudonymem Lars Kepler) a neodolala jsem ani Sněhulákovi od Jo Nesba. Jako dárek jsem také dostala samolepku s pandou, 10% slevu na další nákup (kterou jsem už zvládla bohužel ztratit) a skvělou záložku. Vše bylo pečlivě zabaleno.



Na všechny knížky můžete v blízké době čekat recenzi, ale krátce vám je představím už teď.


HYPNOTIZÉR - Lars Kepler
Moje druhá "keplerovka", která mě bavila od začátku do konce. Už ve Stalkerovi jsem si zamilovala postavu psychiatra Erika, tak jsem ráda, že byl i zde. Hypnotizér je plný zvratů i překvapení. Pokud hledáte opravdu napínavé dílo, s touto knihou vedle nešlápnete!

Hned po dočtení jsem se také podívala na film, který sice nebyl špatný, ale vzhledem k tomu, že nemám ráda filmy, které hodně odbíhají od toho, co je v knize, byla jsem z něj trochu zklamaná.

Hypnotizér mě přišel asi na 110 Kč a teď je na megaknihách dokonce za 97, takže pokud nad ním uvažujete, určitě neváhejte! {https://www.megaknihy.cz/horory-napeti/95399-hypnotizer.html}



 

PÍSEČNÝ MUŽ - Lars Kepler
U Písečného muže jsem zatím asi v půlce a zatím mě moc baví. Zatím toho víc napsat nemůžu, ale pochybuji, že by mě jakkoliv mohla zklamat.

Kupovala jsem také asi za 110 Kč. {https://www.megaknihy.cz/detektivky-krimi/173678-pisecny-muz.html}








SNĚHULÁK - Jo Nesbø
Od tohoto autora jsem asi před půl rokem četla jeho první dílo - Netopýra. Přiznám se. Zápletka byla sice skvělá, konec taky, ale jinak mi přišlo docela zdlouhavé. Na Sněhuláka jsem ale slyšela samou chválu, zařadila jsem si ho do seznamu k maturitě (jo, máme tam super knížky!)  a objednala si ho. A vůbec nelituji!
Tady to frčelo jak na horské dráze, pořád různé převraty a zvraty, nahoru dolů! Paráda! Strašně moc jsem si čtení této knížky užila.

A taky cena byla super, vzhledem k tomu, že v knihkupectvích jsem ho všude viděla nejméně o stovku dráž. 184? Neber to. {https://www.megaknihy.cz/romany-beletrie/167638-snehulak.html}

______________________________________________________________________________

Pokud bych ale měla něco vyčíst, snad jen to, že jsem k objednávce měla dostat DVD zdarma (bylo při koupi 2 a více nebo 3 a více knih, teď si bohužel nevzpomenu) a nepřišlo. Napsala jsem ale na facebook a moc milá paní se omluvila a že to mám napsat k příští objednávce. Ani by mi o DVD moc nešlo, jen jsem ho už slíbila mladšímu sourozenci a ten se těšil. I tak se vše vyřešilo, přístup Megaknih byl super a stejně, objednávala jsem přece knížky. 


 MegaKnihy.cz tak můžu doporučit všemi deseti! A co vy? Objednávali jste si už odtud něco? 

Mějte se krásně a užívejte zbytku prázdnin!



1 komentář:

  1. Megaknihy jsou pro mě nejlepší portál na prodej knih. V podstatě jediné místo kde nakupuji. Zaprvé mají dost široký sortiment a za druhé, mají skvělé ceny. Sice se to neprojeví u koupi jedné knihy, ale když si jich koupíš například pět, tak je to dost znatelné. Navíc jsem s nimi nikdy neměla žádný problém (až na některé dlouhé čekání na odeslání zásilky - například když jim trvalo týden, než to odeslali, ale nad tím jsem přivřela oči, že). :)

    OdpovědětVymazat