středa 24. srpna 2016

Slevy v TESCO?!



Vzhledem k tomu že si užívám konec prázdnin a navíc ani nejsem na brigádě, dnes jsem si pro vás připravila pouze kratší článek o novém přírůstku. Možná jste už zaregistrovali, že v Tescu teď mají obrovské slevy na knížky. Vzhledem k tomu, že jsem plánovala jít do Tesca, které je celkem navštěvované, myslela jsem si, že knihy budou přebrány a já tak (naštěstí!) nic neulovím, bohužel tam knih byla spousta a já tak zase utrácela..



   Nakonec to naštěstí byla pouze jedna knížka, řekla jsem si totiž, že víc prostě FAKT NE. V košíku jsem měla Inferno od Dana Browna za krásných 112 Kč, Mysterium Trimendum za asi 180, Jen jeden rok od Gayle Formanové (tu knihu jsem vůbec neznala a nikdy o ní neslyšela, ale knihy od GF mám ráda, tak jsem přemýšlela, že to zkusím) za 69 Kč a možná ještě nějaké další. Byla jich tam fakt spousta. Byla tam i kniha Kulka, kterou mám ve svém wishlistu, ta ale nebyla bohužel slevněná.


   Pak jsem ale uviděla Pusinku. Na tuto knížku jsem narazila v recenzi od Ivči a už tehdy jsem věděla, že by mě moc bavila a že si ji prostě někdy musím přečíst. Z 359 byla slevněna na 179, sice jsem přemýšlela, zda si ji koupit nebo ne (přece jen po mých předchozích nákupech s knihami za pár šupů je to trošku větší pálka :D) ale nakonec jsem si ji koupila. Koho by prostě tak skvělá anotace nezaujala? Navíc po tak nadšené recenzi.. :)

Anotace: 

Jen na pár hodin si Alice Fancourtová odskočila od svého dvoutýdenního miminka. Starost o malou Florence svěřila svému manželovi. Jakmile však po návratu vstoupí do dětského pokoje, jako by se propadla do zlého snu. Trvá na tom, že dítě, které leží v postýlce, není její dcera. Její manžel David tvrdí, že Alice buď lže, nebo se zbláznila. Jenže Alice ví, že musí policii přesvědčit, než bude příliš pozdě…


Na knihu se šíleně moc těším a jsem opravdu ráda, že jsem si ji nakonec koupila. Určitě se můžete těšit i na recenzi! :)  Sice trošku lituji, že jsem si nevzala i nějakou další knihu, ale jak už jsem psala, měla bych přestat tolik utrácet...

Pokud ale máte v blízkosti nějaké Tesco, určitě doporučuji se tam jít mrknout. Knížek je tam spousta a slevy ještě zdaleka neskončily :)

A co vy? Ulovili jste nějakou knížku v Tescu? :)

9 komentářů:

  1. Ahojky, krásný kup :), úžasná cena :) a kniha super :). Přeji krásné čtení :)a těším se na tvojí recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. O těchto slevách jsem slyšela na každém kroku. Navštívila jsem dvě TESCA a nikde nic! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :( Já právě navštívila pouze jedno a naštěstí tam knížek měli spoustu :)

      Vymazat
    2. Jestli jsi navštívila jen ty malé tesca, tak tam to 100% nebude. A navíc on je to výprodej knih, ne žádná sleva, takže je i dost možný, že jsou všechny knihy už pryč. Proto při výprodeji, se vyprodávají jen poslední kusy, což může být u všech knih třeba i jen jeden kus na skladě :/
      Tak to bylo i u nás, když jsem je vyhledávala ve skladu a dávala na obchod, tak vždycky jen jeden nebo dva kusy :D ale to záleží jak v které pobočce.

      Vymazat
    3. Já osobně byla v Brně u Vaňkovky a když tam nějaká z těch knih byla slevněná, bylo tam těch kusů u ní docela dost... Jen u jedné se mi stalo, že tam byly pouze dva.. :) Nejspíš to záleží na té prodejně.. O víkendu možná zajedu i do jiného Tesca, o dost menšího, tak uvidím, zda tam něco bude.. :)

      Vymazat
    4. Snad se ti poštěstilo ^^ Kdyžtak se můžeš pochlubit xD ^^

      Vymazat
    5. Nějak jsem si toho komentáře všimla až teď :/ Byla jsem tam a jediné co bylo ve slevě bylo 50 odstínů šedi a druhý díl Krve na sněhu od Nesba, který bych si přečíst chtěla, ale ještě jsem nečetla jedničku, takže jsem si neodnesla nic :D :/

      Vymazat
  3. Inferno ve slevě?? To bych si taky přála! Ale to jsem tam neviděla :-(
    Jinak Pusinku jsem také ulovila :D Šla jsem k pokladně a doufala, že bude také ve slevě a nakonec byla :-)

    OdpovědětVymazat