pátek 13. ledna 2017

Knižní Ježíšek (2016)



Ahoj :)
Cítím se vážně DOST opožděně, když tento článek přidávám až tři týdny po Vánocích, bohužel jsem teď vůbec neměla čas a popravdě ani náladu. I přesto jsem se chtěla trochu pochlubit krásnýma knížkama, které jsem dostala :) Není jich moc, ale měla jsem z nich velkou radost a už moc těším, až si je přečtu.

Jinak v nejbližších dnech tu budete moci najít i recenzi na krásnou knihu plnou fotografií o Franku Sinatrovi a také recenzi na skvělou českou detektivku Vejce podle Stroganova :) Obě knížky už mám přečtené, jen stačí dopsat recenze a časy přednastavím někdy na příští týden :) 
 
První knížka, kterou jsem dostala, je od našich. Možná už víte, že knížky od Roberta Fulghuma mám hrozně moc ráda (a neuvěřitelně moc děkuji paní učitelce na češtnu z prváku, která mě k nim přivedla!), ale i když jsem jich přečetla spoustu, žádnou jsem doma neměla, což mě trošku mrzelo. Přece jen občas mám nálady znovu si od něj něco přečíst, ale do knihovny se každý den nedostanu. Jinak i v seznamu k maturitě mám jeho "školku", což byla první kniha, kterou jsem od něj četla...a také má nejoblíbenější. Doufám, že si ji v květnu vytáhnu! :) (Nebo ještě bych ráda Harryho Pottera, Sněhuláka od Nesba a nebo Holčičku, která měla ráda Toma Gordona... Prosím, ať mám nějakou z nich!)

Nejen z těchto důvodů jsem opravdu moc ráda, že jsem knížku Poprask v sýrové uličce pod stromečkem našla. Už z prvních několika vět z ní září typický Fulghum a věřím, že i tahle kniha mě pohladí po duši stejně, jako jeho předchozí.


Druhou knížku mám od babičky s dědou. Je to knížka, kolem které jsem v knihkupectví chodila tak dlouho, že až jsem se konečně rozhoupala, že si ji tam koupím, už tam nebyla. Měla jsem ji také na svém seznamu přání, stejně jako dvě následující knihy.

Tadáááá, Kečupová mračna! :)


Od babičky s dědou jsme taky dostali jednu knížku s bráchou napůl - Harryho Pottera a prokleté dítě. O té jsem věděla už pěkně dlouho a ještě dýl jsem se na ni těšila. Nejdřív bych si ale znovu (už asi po sté) přečetla celou HP sérii :)



Poslední knihu mám od přítele, který se mi stejně jako vždy trefil do noty a moc dobře věděl, že jsem si Playground už hodně dlouho přála. Trošku škoda, že v době, kdy ji kupoval, se prodávala pouze brožovaná a ne v paperbacku, ve kterém mám i ostatní knihy od Keplera. Knížku jsem si chtěla koupit hned v září, ale nějak jsem se k tomu nedostala a i přes spoustu negativních ohlasů se na ni hrozně moc těším!


Jinak včera jsem dočetla již zmíněné Vejce podle Stroganova a hrozně dlouho jsem přemýšlela, co začít číst dnes. I přesto, že jsem většinu knih z maturitního seznamu již četla, ráda bych si je některé přečetla znovu, protože když jsem třeba některou četla pět let zpátky, zas tak moc si ji nepamatuji. Nakonec jsem se ale přesto rozhodla pro Sovu, která na mě koukala z knihovny už od mých narozenin :) A zatím se čte skvěle!

Ano, k Vánocům jsem dostala i tuhle chundelatou deku, takže už nebudu muset fotit před zdí, juchů! :D

Co teď čtete vy a jaké knížky jste objevili pod stromečkem?

Mějte se krásně!

5 komentářů:

  1. Cítím závist, hlavně co se týče Harryho. Minulý týden jsem měla domluvený obchod v Brně se slečnou, která prodávala anglickou verzi za pouhých 120 Kč, ale ona se nedostavila, takže jsem byla pěkně vytočená. Důvod, proč si Harryho za tak nehoráznou částku nekoupím jsou rozporuplné recenze. Asi si ho půjčím z knihovny, a pak uvidím, jestli to za to stálo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, Poprask v sýrové uličce jsem nedávno kupovala mamce. Fulghum nikdy nezklame.:)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to jsou opravdu krásné kousky! :) Kečupová mračna mě také lákají :)

    OdpovědětVymazat
  4. Poprask v sýrové uličce se mi tu taky válí a jsem moc zvědavá, jak se Ti bude líbit Playground. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že nejsem jedinej HP fanda, co ještě nečetl Prokletý dítě, a to jsem si jí, prosím, celá natěšená koupila ještě v době, kdy ani v ČJ nebyla, takže jí mám doma v originále. Nevadí. Spíš mě štve, že mám v knihovničce tolik knížek, co absolutně nestíhám číst. :(

    OdpovědětVymazat