pátek 19. srpna 2016

Knižní nákupy #1 {LK, Barvič a Novotný}



   Krásné ráno! Dnes jsem si pro vás připravila článek, o kterém jsem už nedávno psala na G+ a to knižní nákupy. Shromáždily se mi tu tři krásné knížky a já bych vám je teď ráda představila. Krom toho se chystám, že na všechny tři v blízké době napíši recenzi, tak pokud vás nějaká zaujme, určitě se máte na co těšit.





      Když jsem zavítala do Levných knih, do oka mi padla tahle knížka s nádhernou obálkou i zajímavým názvem. Mám ráda knihy i filmy tohoto žánru a anotace mě přesvědčila, že si Děti paranoie prostě musím přečíst! Stála krásných 29 Kč.

Název: Děti paranoie
Autor: Trevor Shane
Vydavatelství: Mladá fronta

Oficiální anotace: Od svých osmnácti let Joseph vraždil lidi kvůli něčemu, čemu věřil, ale co tak docela nechápal. Tato Válka trvá věky, ukrývá se ve stínech, řídí se přísnými pravidly a bojují v ní proti sobě dvě naprosto odlišné strany: dobro a zlo. Jen se neví, která je která. Vojáci této Války se skrývají mezi obyčejnými lidmi a jejich činy jsou vydávány za nehody nebo akty náhodného násilí, takže nic netušící normální lidé si ani neuvědomují brutalitu, kterou mají na očích.Zabíjení lidí je to jediné, co kdy Joseph poznal, a ve svém oboru patří k nejlepším. Když se mu však jeden úkol nepodaří splnit, pošlou ho jeho nadřízení za trest na smrtelně nebezpečnou misi. Joseph se při ní seznámí s Marií a jeho krvavé poslání poprvé v životě ustupuje do pozadí.


 ***

Knihu, která by mě na první pohled vůbec nezaujala, jsem dostala jako dárek. Obálka mě nijak nenadchla, autorku jsem vůbec neznala. Překvapilo mě, že kniha má na Databázi velice dobré hodnocení (82%) a čtenáři si ji tam moc chválí. Jakožto milovnice detektivek se na ni už těším. A navíc, je z nakladatelství Host, odkud jsem snad ještě neměla jedinou špatnou knihu.

Název: Než pomine tvůj hněv
Autor: Asa Larssonová
Nakladatelství: Host

Oficiální anotace: Rebecka Martinssonová, prokurátorka v severošvédské Kiruně, se zaplete do případu chladnokrevné vraždy. Mladý pár vysekal v ledu na jezeře díru, aby se mohl potopit k vraku letadla, které leží na dně. Ale během potápění kdosi přeřízne lano a díru zakryje dřevěnými dveřmi. Mladí lidé nemají žádnou šanci. Co hledali ve vraku letadla? A kdo je za to potrestal smrtí? Při pátrání přijde Rebecka na stopu dlouho utajovaným událostem z minulosti. A objeví nebezpečnou síť utkanou z viny, strachu a zrady, do které jsou zapleteni místní obyvatelé.



***

Když jsem poprvé zašla do Barviče a Novotného v Brně na České (dříve jsem chodila do té druhé prodejny) a uviděla tam ten obrovský stojan s nápisem "Severské krimi", mé srdce zaplesalo. Na první pohled mě tam zaujala kniha s názvem Skrýš, slevněná z 350 na 99 Kč. Už obálka mi napovídala, že to bude něco pořádně napínavého a text na zadní straně přebalu mě o tom ještě víc přesvědčil. Knížku jsem nakonec dostala k svátku a jsem za to hrozně moc ráda!

Název: Skrýš
Autor: Johan Theorin
Vydavatelství: Moba

Oficiální anotace: Jan Hauger, devětadvacetiletý učitel, přichází pracovat do mateřské školky v jednom větším městě na západním pobřeží Švédska.
Mýtina ale není běžná školka – sousedí totiž s psychiatrickou Klinikou svaté Patricie, jíž se mezi lidmi říká Svatá Psycho, zvláštním zařízení s ostrahou, kde jsou internováni psychicky narušení pachatelé násilných trestných činů. Mezi nimi jsou i rodiče dětí z Mýtiny. Smyslem pobytu dětí ve školce je, aby jim byl s rodiči umožněn kontakt. Jedním z Janových pracovních povinností je eskortovat děti podzemním tunelem, který školku a kliniku spojuje.
Jan je schopný pedagog, který ovšem leccos tají – například to, proč tolik stojí o místo právě v Mýtině, nebo to, k čemu došlo o několik let dříve, kdy šel se skupinou dětí ze školky, v níž tehdy působil, na procházku do lesa a při návratu mu jedno z nich chybělo.


______________________________________________


 Ze všech těchto knih jsem opravdu moc nadšená a už se těším, až si je přečtu. Znáte některou z nich? A jaké knihy jste si za srpen nakoupili vy? 

Budu ráda za všechny komentáře:) 
Mějte se krásně!



2 komentáře:

  1. Skrýš mám doma už docela dlouho :D Pokoušela jsem se jí číst, ale nějak jsme si s panem autorem nesedli :/ Snad se tobě poštěstí víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj :/ No já se na ni hrozně moc těším, líbí se mi ten příběh, tak snad mě nezklame :/

      Vymazat