pátek 5. srpna 2016

Knižní tag



Na tento knižní tag jsem narazila na blogu mell. a řekla jsem si proč to nezkusit. Snad se vám tento oddechový článek bude líbit. A klidně ten tag zkuste taky! Pak mi můžete poslat do komentářů odkaz :)

Tak jak to mám se záležitostmi ohledně čtení já?




1. Máš doma určité místo pro čtení?
Doma čtu jedině v posteli a v létě někdy zakotvím v houpací síti na zahradě.

2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
Dřív jsem záložky nepoužívala a prostě jsem si pouze zapamatovala číslo stránky. Když jsem ale dospěla do stádia, že čtu třeba 4 knížky zaráz, už je to těžší a proto volím záložky. Buď ty, co si vyrobím, nebo fantastickou záložku s ovečkama z megaknih :)

3. Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?
Většinou skončím kdekoliv chci, dočtu odstavec a zavřu :)

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Záleží na tom u které knihy. Když mě moc nebaví, klidně se u ní navečeřím. Když je zajímavá a napínavá, občas zapomenu i dýchat.

5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?
Žádný problém mi to nedělá. 

6. Jedna kniha nebo všechny najednou?
Momentálně mám rozečteny 3 knížky, takže... asi tak. A čtu je tak podle nálady, jak mám který den chuť.

7. Čtení nahlas nebo potichu ve své hlavě?
Určitě potichu.

8. Čteš dopředu nebo přeskakuješ stránky?
Když jsem byla menší, častokrát jsem si hned zezačátku přečetla i poslední stranu. Teď (i když mám často takové nutkání) se to snažím nedělat.

9. Píšeš do knih?
Krom knih vzdělávacích (jako třeba edice Odmaturuj!) do knih nikdy nepíšu.

10. Jakou knížku máš rozečtenou? Jakou knihu se chystáš číst?
Právě mám rozečteného Písečného muže (toho mám za chvíli dočteného), Psychologii sériových vrahů (ta knížka je fantastická) a Příliš mnoho Kateřin (tu tak postupně čtu už od Vánoc.. :D ). A na všechny chystám recenze :)

11. Jak nacházíš nové knihy ke čtení?
Nejvíc asi podle recenzí na internetu a dál taky podle anotací na přebalech knih v knihkupectví.

12. Kdy jsi začala číst? 
Číst jsem uměla už ve školce a první pořádnou knížku jsem přečetla v první třídě - Harryho Pottera a kámen mudrců (největší srdcovka!)

13. Jak často si kupuješ knihy?
Dřív jsem si knihy moc nekupovala a většinou půjčovala v knihovně. Později jsem ale došla k tomu, že mít knížku, která je prostě "vaše" je lepší. Nestane se vám, že je několik stránek vytrhlých a vy tak nevíte, co se tam stalo. Takže poslední dobou spíš než do knihovny si knížky kupuji. Někdy si za měsíc koupím jednu, jindy čtyři. A když mám cestu kolem Levných Knih, to pak moje peněženka brečí. (Mimochodem, zrovna asi před 10 minutama jsem odeslala další objednávku, takže budu mít 3 nové přírustky)

14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy? 
Jak jsem už psala, teď už skoro nikdy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat