čtvrtek 24. srpna 2017

Mé knižní sny



Krásný den!


Na začátku srpna mi přišel e-mail, zda bych se nechtěla zúčastnit soutěže o vysněnou knihovnu, křesílko na čtení a nebo dokonce i o knihy za několik tisíc korun. No řekněte mi, který knihomol by takové nabídce dokázal odolat...

Soutěž pořádá vyhledávač nábytku a nejrůznějších doplňků Biano.cz společně s internerovým knihkupectvím Martinus.cz. 






Jako první bych se vrhla na mé vysněné křesílko a knihovnu. Má knihovnička, kterou mi rodiče pořídili asi v mých šesti letech, už pomalu praská ve švech a mé knihy se tak povalují i všude okolo - na poličkách nad postelí, na stole, na nočním stolku, na tiskárně... O nějakém zdobení knihovny - jako třeba dát si mezi knížky nějaký malý hezký květináček s kaktusem - si zatím můžu nechat jen zdát.

Má vysněná knihovna by teda měla být dostatečně prostorná, aby se tam vešly jak všechny mé knížky, tak i nějaké další dekorace.




Při prohlížení stránek Biano se mi také moc zalíbila tato knihovna s úložnými boxy, kam bych si mohla ukládat časopisy, které si pravidelně kupuji (Krimi Revue a Svět na dlani). Tahle knihovnička by perfektně zapadala do mého vysněného obývacího pokoje.

Pokud budu ale kupovat tolik knížek jako doteď, tyto knihovničky mi nejspíš stačit nebudou a nakonec budu stejně muset sáhnout po nějaké větší. Třeba po této bílé knihovně z borovicového dřeva, která je více než dva metry široká i vysoká. Jelikož nejsem moc vysoká, žebřík by se mi určitě také hodil.



Moc se mi líbí klasická křesla, jako je právě toto na obrázku. Jedno takové mají rodiče v ložnici a dost jim ho závidím, protože se v něm čte naprosto skvěle. A navíc i úžasně vypadá!


V létě miluji čtení v houpací síti na zahradě a myslím, že mít takové závěsné houpací křeslo doma musí být prostě paráda!



Dlouho jsem přemýšlela nad tím, která kniha se mi za poslední rok líbila nejvíce, ale opravdu mi nejde vybrat pouze jedna.

Určitě mě opravdu moc nadchla kniha Střípky ticha od Lindy Castillo - byl to můj první recenzní výtisk a určitě tato knížka patří mezi ty nejlepší, co jsem letos četla.



Dále jsem si moc oblíbila knížky od českého spisovatele Jaroslava Kuťáka - Strašidla z Woodlandu a Josefovskou krev. Jsou mnohem vtipnější, než krimi a detektivky co obvykle čtu, a moc mě vždy pobaví.



Jsem také ráda, že jsem poznala knížky Roberta Bryndzy - Dívka v ledu a Noční lov mě opravdu moc bavily! Už se nemůžu dočkat na pokračování série s Erikou Fosterovou - Temné hlubiny.



Velice mě také překvapila Svědkyně ohně od Larse Keplera a knížky Samuela Bjorka.



Do mého wishlistu jsem zařadila právě Temné hlubiny od Roberta Bryndzy. 

Dále si chci také pořídit celou trilogii Milénium - momentálně stojí každá kniha z této edice na Martinus.cz pouhých 76 Kč, což je podle mě skvělá cena. 

Knížek ve svém wishlistu mám ale mnohem víc a pokud vás zajímá, co si v blízké době chci koupit, můžete se podívat ZDE. 



Moc děkuji Biano.cz a Martinus.cz za možnost zapojení se do soutěže! 


Doufám, že vás třeba můj článek trochu inspiroval a budu ráda, když i vy mi do komentářů napíšete, jak vypadá váš vysněný knižní koutek a která kniha vás tento rok překvapila nejvíce! :)

5 komentářů:

  1. Taky jsem se zapojila do soutěže :)
    Musím říct, že mě od tebe zaujalo houpací křeslo, to vypadá hodně dobře! V tom byhc se i s knížkou viděla :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Závěsné křeslo vypadá dost dobře a myslím si, že bych v něm po chvilce dokonce usnula :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se naopak do soutěže nezapojila, odradilo mě množství e-mailů, které mi neustále chodily. Než jsem si stihla pořádně prostudovat ten první a zjistit si nějaké podmínky soutěže, už mi přišel další, že mi ten první určitě nedorazil a píšou mi tedy znovu. Pak přišel ještě jeden. No, nemám tohle "nahánění" ráda, takže mě to od soutěže odradilo a nebudu si zbytečně "reklamou" spamovat blog. :)
    Knihovny, které si vybrala jsou hezké a ta houpací síť je úžasná, jednou si takovou snad pořídím a už se z ní nehnu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mne ta druhá knihovna s bedýnkama :-)
    A ušák je klasika .)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám spoustu knižních snů. Jako samozřejmě velká knihovna patří mezi ně. Ale pak taky mít rozdělené žebříčky knih podle žánrů a tam moje nejoblíbenější díla. A pak mít taky v knihovně poličku vytvořenou speciálně na klasiku, kterou sice nebudu číst, ale budu ji prostě mít... A pak investiční knihy... No, je toho hodně. :)

    OdpovědětVymazat